آویناآوینا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره

آوینا کوچولوی مامان و بابا

دانسته های دختر من

1392/8/20 12:24
نویسنده : ساناز
256 بازدید
اشتراک گذاری

 

                                     

 

میخوام در مورد چیزایی که تا امروز یاد گرفتی بنویسم دختر باهوش من یول

اول بگم که خیلی به حیوانات علاقه داری و قبلا هم گفتم که صدای خیلی از حیواناتو بلدی و خیلی از حیواناتو میشناسیچون قبلا گفتم دیگه نمینویسم

اجزای صورتو کامل بلدی و وقتی ازت میپرسم یکی یکی بهم نشون میدی چشم - ابرو - دهان - زبان - گوش - دماغ - مژه -دندان - همه اینارو بلدی و البته دست - انگشت - پا - دل - ناخن و اینارو فقط با یک بار گفتن من و نشون دادن یاد گرفتی و اصلا نیازی به تکرار و تمرین نبود آخه هوشت به خودم رفته دخترمنیشخند

یکی دیگه از سرگرمی هات نقاشی کردنه که خیلی خوشت میاد اول خوب خط خطی میکنی بعد از من میخوای برات شکلهای مختلف بکشم و  بگی چیه بیشتر از همه هم از شکل حیوونا خوشت میاد ولی درخت و ماه و ستاره و خانه و نی نی هم میدونی چیه و اسماشونو بلدی بازم هوشت به خودم رفته زبان

و البته کفش و کیف و بلوز و جوراب و شلوار و روسری هم می شناسی و عاشق ددر رفتنی و روزی چند بار همه لباساساتو میاری میدی من که بپوشونم بریم ددر و البته لباسای منو که فقط بعضی وقتها موفق میشی آخه مامان کار داره خوب قلب

جدیدا" هم وقتی پی پی میکنی میای میگی مامان پی پی البته بعضی وقتها هم نمیگی که بیشتر وقتهایی که شدید سرگرم بازی هستی جیش هم گاهی اوقات میری میشینی رو قصریت و میگی جیش جیش جیش و این منو خیلی امیدوار میکنه که به همین زودیا از دست پوشک کردن و پوشک شدن راحت بشیمفرشته

پسندها (1)

نظرات (0)